donderdag 17 januari 2008

Studiemateriaal



Aantekeningen, Media-Ethiek, readers, een hele stapel Volkskranten, boeken, boeken, en nog eens boeken.. het hoort allemaal bij mijn studiemateriaal.

Nu mijn opdrachten voor filosofie succesvol zijn afgerond en opgestuurd naar het e-mailadres van de betreffende docent, kan ik me vol overgave gaan storten op volgende week: vier tentamens verspreid over twee dagen. Het lijkt altijd heel weinig wanneer je in je agenda kijkt en ziet dat er maar twee echte 'leervakken' zijn. Wat een beetje jammer is, is dat je voor het ene vak 500 pagina's plus aantekeningen moet leren, en voor het andere vak kranten van twee weken, en twee boeken van 3 a 400 pagina's each. Achja, en dan wat schrijfwijzers, en mijn engelse kijk- en luistervaardigheid oefenen.

Ik kom er allemaal wel doorheen, maar ik ben toch weer blij als het woendagavond allemaal achter de rug is.

Geen opmerkingen: