dinsdag 13 mei 2008

Een maand later

Precies een maand later lijkt het me tijd voor een update.
What's up? Nou, ik heb een tentamenweek verpest en zit nu dus goed in de stress voor school, ben maar liefst twee keer op vakantie geweest en er is deze maand eindelijk wat vaart/vooruitgang gekomen in het radiomaken bij Maarssen. En het weer is geweldig geweest natuurlijk.

Verder ben ik erachter gekomen dat ik dus echt slecht ben in tijd steken om dit soort sites te updaten. Iedere dag zie ik wel iets om me heen waarvan ik denk 'he, daar kan ik over schrijven, dat zullen mensen leuk vinden'. Zo zat ik vanochtend in de bus tegenover een meisje die van zichzelf al zo chagrijnig keek dat het ronduit fascinerend was. Haar kleding was duidelijk gekocht bij iets duurdere winkels dan de gemiddelde student zich kan veroorloven, maar haar haar zat in een rommelige staart. Ze had wat eyeliner onder haar ogen gesmeerd, wat haar half vermoeide blik nog wat versterkte. Verwoed zat ze op een groot stuk kauwgom te kauwen, en al op de helft van de busreis ramde ze op het stopknopje, slingerde zichzelf omhoog en marcheerde naar de uitgang. Ik heb een beetje medelijden met haar, want ik denk dat ze nieteens echt chagrijnig was. Ik denk dat ze gewoon een slecht uiterlijk had geerfd van haar te rijke ouders. Ach.

En zo voort. Door dit soort kleine dingen wordt het leven niet saai, mijns inziens.

Oh ja, ik heb nieuwe schoenen. Ze lopen nog niet lekker, een foto volgt nog.

wie weet tot over een, twee maanden.

Geen opmerkingen: