woensdag 13 februari 2008

Wauw!

Wat een Pinkpop-lineup! Aangezien ik op het moment van de persconferentie op school/utrecht centraal was, heb ik het niet zelf live kunnen volgen, maar ik werd via sms en bel geupdate door vriendje Mike. Ik heb veel vreemde blikken geoogst met mijn enthousiaste geschreeuw.

Ziehier!

Vrijdag 30 mei:

Metallica
Incubus
Floggin Molly
Alter Bridge
SAT2D
Porcupine Tree

Zaterdag 31 mei

Foo Fighters
Kaiser Chiefs
Editors
KT Tunstall
Moke
The Verve
Novastar
Bad Religion
Groove Armada
Justice

Zondag 1 juni

Rage Against The Machine
Queens of the Stone Age
Racoon
Gavin Degraw
Fiction Plane
Counting Crows
Serj Tankian
Hives
Cavallera Conspiracy
Wombats
Patrick Watson
Kate Nash
Pete Murray
Saybia
Roisin Murphy

Dat wordt genieten, zou ik zeggen. Queens of the stone age, Bad religion, the Hives, the Verve, Kaiser Chiefs, Incubus en Flogging Molly, naast de headliners, er nog bij.

Hoe ik er verder voor sta? Moe, en helaas twee onvoldoendes voor de tentamenweek. Spelling was, naar verwachting, een onvoldoende, helaas filosofie ook. Dat wordt een herkansing dus.

Stiekem vind ik de nieuwe plaat van Kane wel goed, ondanks dat ik een hekel heb aan het stemgeluid van Dinand Woesthoff. Die overigens geeneens Dinand heet, maar heel anders. Ach, je moet wat he.

Geen opmerkingen: